Decubitus: ver-van-je-bed-show?

Wat is decubitus?

Deze vraag krijgen wij heel vaak gesteld en daar gaan we graag dieper op in: klik hier om het artikel te lezen wat decubitus precies is. 

Wat opvalt is dat veel mensen denken dat decubitus een ver-van-je-bed-show is, maar dat er eigenlijk in Nederland heel veel mensen aan lijden. 

Lijden?
Ja, want het is geen pretje en dat is een forse understatement. Als decubitus specialist hebben wij de missie dat wij:

  1. Awareness creëren rondom dit onderwerp, juist voor die patiënten met decubitus. Het is namelijk zo belangrijk dat er meer kennis komt en ook meer juiste tips/adviezen hoe je moet handelen. 
  2. Wij willen het verplegend en verzorgend personeel ontzien en ontzorgen. Dat doen wij door te investeren in de juiste producten die ondersteunen.

    Bijvoorbeeld ons A4 Curocell matras dat één van de stilste pompen ter wereld heeft én gemakkelijk te bedienen is. 

Decubitus alleen voor oude(re) mensen?

Decubitus maakt geen onderscheid tussen jong of oud. Als je bedlegerig bent, loop je risico en zoals je weet: kan het ook voorkomen dat jonge mensen bedlegerig worden. 

Ook immobiele patiënten krijgen hier mee te maken. 

Duizenden patiënten!

Decubitus treft in Nederland jaarlijks vele duizenden mensen en daarom is het werk dat wij doen van groot belang. Er is zoveel kennis rondom dit onderwerp en er zijn zoveel hulpmiddelen, máár soms zien mensen door de grote bomen met bos niet meer.

Als onafhankelijk decubitus specialist helpen wij, ondersteunen wij én informeren wij iedereen die te maken krijgt met dit onderwerp.

Vraag het de specialist

Dus heb je vragen, Google ze alstublieft niet. Stel ze aan de specialist, want decubitus is niet “zomaar” te Googlen. 

Stel je vragen aan ons, geheel vrijblijvend, daar zijn we voor. Dat is onze missie en daar staan wij als familiebedrijf voor de volle 100% achter. 

Home 13

Team Jacare

Heb jij vragen over decubitus? Stel ze ons en Google ze alsjeblieft niet. 

Onze missie is awareness creëren rondom decubitus en dat betekent ook informeren. Ook al ben je geen klant bij ons: stel je vragen gerust.