Een dag uit het leven van Jacare B.V.

Wat doet een decubitus specialist?

Een nieuwe werkdag bij Jacare B.V. 
Inkomende mailtjes EFFECTIEF aan het beantwoorden.
Gerinkel van de telefoon.

De vraag om een matras te leveren om bij mevrouw haar pijn te verlichten.
Vanuit onze SPECIALISME vragen we of ze de casus wat meer toe kon lichten?

“Mevrouw weigert te eten, drinkt minimaal, ligt veel op bed en voelt zich vooral eenzaam.”
Kortom de gehele situatie van (en voor) mevrouw verloopt moeizaam. De hulpverleners zijn intensief mevrouw aan het verplegen, maar door de slechte voedingstoestand en het vele liggen heeft mevrouw wondjes op de stuit gekregen.

Home 2

De hulpverleners bieden alle hulp en willen graag mevrouw adviseren, maar door haar dementie lijkt ze de goed bedoelde adviezen niet meer zo goed te kunnen absorberen.

Jacare B.V. bespreekt het punt SAAMHORIGHEID met de hulpverlener: hoe het dus met álle factoren rondom mevrouw staat? 
Er gaat namelijk niets boven het welzijn en comfort van deze mevrouw! Zo kreeg deze hulpverlener (na ons gesprek) het juiste matras bezorgd dat -in onze belevenis- passend voor mevrouw is.

Hulpmiddel versus Wondermiddel?

Dat wij mensen op deze manier kunnen helpen én verlichten geeft ons veel voldoening, want daar doen we het uiteindelijk toch voor! 
We eindigen het gesprek en de hulpverlener geeft ons nog een compliment. “Dank! Wat zijn jullie BEHULPZAAM…”

Dicht bij de mensen zijn. 
Ze adviseren en informeren, zónder rompslomp. 
Bij ons voelt niets zo vertrouwd dan die mooie EENVOUD.

Precies onze Jacare B.V. schijf van 5 toegelicht:
Behulpzaamheid
Specialisme
Effectief
Eenvoud
Saamhorig

Tot de volgende blog! Heb je vragen? Stel ze mij gerust!